Vallées de la Cappadoce

Vallées de la Cappadoce

A Cappadocia fascina quelli chì a vedenu cù i so paisaghji unichi è e ruine storichi. Hè diventatu ancu un puntu di scontru per i turisti cù i so lucali amichevuli. In più di i diversi lochi storichi in a regione, hè una regione famosa per i valli di Cappadocia. Di sicuru, i vaddi sò una di e regioni turistiche cù a più alta rata di visitatori in Cappadocia. I valli, chì si ponu vede da una vista d'ochju cù i giri in globu, sò incisi in i ricordi. U fattore chì face i Valli di Cappadocia cusì populari hè chì sò casa di parechje civilisazioni diverse. À u listessu tempu, i Valli di Cappadocia, chì sò visti cum'è ruine naturali, sò diffirenti di i paisaghji di solitu. Frà e principali valli pupulari in Cappadocia, ci ponu esse citati:

  • Valle d'amore
  • Valle Rossa
  • Vallée des prêtres de Pasabag
  • Vallée de Meskendir
  • Valle di Zemi
  • Valle di Bozdag
  • Vallée des pigeons
  • Vallée d'Ihlara
  • Vallée de Devrent

Valle d'amore

Love Valley hè unu di i lochi chì venenu in mente quandu Cappadocia hè citatu. Cappadocia Love Valley, chì hè unu di i lochi più frequentati per e coppie, hè u simbulu di l'amore è u romance, cum'è u nome suggerisce. Love Valley hè a perla di Cappadocia, chì hè l'indirizzu di decine d'imaghjini diffirenti chì ponu esse u sughjettu di una pittura. Ogni secondu passatu in Love Valley vi aiuterà à assistisce à decine di mumenti diversi è belli. Love Valley, induve pudete fighjà u celu soprattuttu à l'alba è u tramontu, porta una atmosfera romantica. L'unicu indirizzu per alluntanassi da i fattori stanchi di a vita di l'affari è per immerse in e bellezze naturali hè attraversu e Valli di Cappadocia. I raghji di u sole offrenu una festa unica à l'invitati in a Valle di l'Amore, chì si trova trà e Valli di Cappadocia. Pudete rializà a bellezza naturale di a regione pigliendu una corta caminata in a Valle di l'Amore, induve senterete l'aria pulita à i vostri ossi.

Vallée de l'amour en Cappadoce

Vallée de Kizilcukur

L'indirizzu di sente l'aria pulita à i vostri ossi è di gode di e bellezze naturali à u massimu hè u Red Valley, cunnisciutu ancu u Red Valley. Quandu a valle di a Cappadocia hè mintuvata, ùn hè micca pussibule include a valle rossa. Pudete fà una bella passeggiata in a Valle Rossa di Cappadocia per caccià a maratona stancante di a vita è lancià in a natura. In questu modu, pudete avè infurmazioni nantu à a situazione geografica di Cappadocia è gode di vedute indimenticabili. Pudete inizià a vostra rotazione da Ortahisar in trekking in a Valle Rossa, cunnisciuta ancu cum'è Valle Kızılçukur. Entra in a Valle Rossa da a regione di Ortahisar vi farà più faciule per ghjunghje à e muntagne. À u stessu tempu, apre u caminu per caminari còmode è pudete ghjunghje à l'internu di a valle più facilmente da a muntagna. A Valle Rossa, chì cuntene tutti i tratti caratteristici di a Cappadocia, piglia u so nome da e rocce di tufu rossu chì hà. I rocci di tufu rossu diventanu rossi, in particulare durante l'alba è u tramontu. E rocce di tufu rossu sò casa di vedute senza precedente.

Vallée de Kizilcukur

Vallée des prêtres de Pasabag

A valle di i preti di Paşabağ, induve i camini di fata in forma di cappellu sò abbundanti, hà a maiò parte di e caratteristiche geografiche di Cappadocia. Paşabağ hè una di e regioni più preferite di Cappadocia. Hè un patrimoniu naturali nantu à a strada Goreme-Avanos. Hè u puntu di scontru di millaie di turisti diffirenti ogni annu, in particulare in i mesi di primavera. Paşabağ, chì hè unu di i lochi più preferiti in a regione, hè u locu induve si ponu fà passeggiate belle è significative. À u listessu tempu, formazioni interessanti in a regione maraviglianu quelli chì u vedenu. Paşabağ, chì hè chjamatu un locu storicu è culturale, hè statu sottu a prutezzione di decine di civiltà diverse. Cum'è u nome suggerisce, ci hè una chjesa in a valle. U fattu chì sta chjesa data di i seculi antichi aumenta assai u so valore spirituale.

Vallées de la Cappadoce

Vallée de Meskendir

A valle di Meskendir hè unu di i lochi chì ùn pò micca esse tornatu senza visità a Cappadocia è sente u so aria à a medula. Sta valle hè stata unu di i punti più preferiti di a regione dapoi l'antichità. Pudete piglià una bella passeggiata in a natura in a valle di Meskendir, chì hè longu 4400 metri. Pudete vede e ruine storichi di a regione è esse maravigliatu da a vista. À u listessu tempu, a funzione più impurtante di a natura passeggiata in u Valle di Meskendir hè u prucessu di esplorà i tunnel. Dopu avè principiatu à marchjà da una punta di a valle, vede ciò chì a natura è e mani umane anu aghjustatu à a regione. À u listessu tempu, hè assai faciule per scende in i tunnel da a parti media di i camini di fata. Cù l'aiutu di i tunnel, pudete facilmente falà à a Chjesa di Meskendir.

A valle di Meskendir hè in un puntu in u centru di l'altri vaddi. Dunque, hè pussibule ghjunghje facilmente à altre vaddi via Meskendir Valley è passà à i tunneli sopra a valle. Cù l'aiutu di viaghji, pudete capisce l'impurtanza di a valle di Meskendir in e cunnessione di u tunnel di a regione. Dopu à passà uni pochi di svinculi in u tunelu è una corta caminata in natura, a « Cappella Senza Titulu » vi accoglie. caminu di fataA cappella scolpita in l'internu di l'edifiziu aspetta i so invitati cù u soprannomu "A Cappella Senza Titulu". I Valli di Cappadocia sò interconnessi. Dunque, dopu avè passatu u tunelu di una vaddi, u tunelu di l'altra vaddi vi accoglie. Hà u vantaghju di fà trekking brevi è efficaci cù l'aiutu di i tunnellati di vaddi chì cuntinueghjanu in parallelu. In questu modu, pudete avè infurmazioni nantu à e caratteristiche geografiche di Cappadocia.

Valle di Bozdag

Bozdag Pasabag Valley, chì permette di vede a Cappadocia è i Valli di Cappadocia da una vista d'ochju, si trova. A valle di Bozdağ vi permetterà di vede a Cappadocia da una vista d'ochju per via di a so alta altitudine. Ospitendu una vista unica soprattuttu durante l'alba è u tramontu in l'estiu, Bozdağ hè unu di l'indirizzi indicati per vede Cappadocia chjaramente. Pudete cullà in una caminata nantu à una certa strada cù picculi bumps. A valle di Bozdag, chì hà un ambiente sicuru per caminari è piste, hè trà e valli di Cappadocia chì duvete visità.

Vallée des pigeons

A vita hè chjamata una mistura di una parte di a natura è una parte di a vita. In u quadru di e formazioni presentate da a natura, si trova a valle di Güvercinlik. A valle di Güvercinlik presenta a regione in u modu più chjaru mentre preparanu una festa visuale per i visitori. À u listessu tempu, a valle di Güvercinlik si distingue cù a so storia assai antica. I Valli di Cappadocia, chì sò u travagliu di centinaie d'anni di furmazione naturali, sò di grande impurtanza per a ricunniscenza di a cità. U nome di a vaddi deriva da i culombi intagliati in i camini da l'abitanti chì stavanu in a zona uni pochi seculi fà. Averete l'uppurtunità di vede sti colombe più vicinu durante a caminata di natura. A valle di Güvercinlik accoglie i so ospiti cù sperienze è diversi tipi di fiori. Dopu una caminata di natura significativa, anderete à a chjesa à a fine di a valle. Sta chjesa hè stata unu di i lochi di cultu utilizati da a ghjente lucale dapoi l'antichità. U mutivu principale perchè ci sò tanti chjese in a regione hè duvuta à a struttura efficace chì hè stata impastata per seculi. Ci sò persone di diverse religioni, lingue è razze in a regione. Questu hà purtatu à l'emergenza di diversi lochi di cultu.

Vallées de la Cappadoce

Valle di Zemi

A valle di Zemi hè a regione più preferita per u trekking, cù una lunghezza di 5600 metri trà e Valli di Cappadocia. Zemi Valley hà una storia antica. Hà ancu accoltu decine di civiltà è cumunità diverse. A valle hè in i cunfini di u Museu à l'Apertu di Göreme è duvete entre in u museu per visità. A Valle di Zemi, chì hè u primu indirizzu per quelli chì volenu fà una caminata natura unica in i Valli di Cappadocia, hè a casa di parechje bellezze naturali. À u listessu tempu, ci sò spezie d'uccelli cum'è u scarlattu è u fauconu, chì sò difficiuli di truvà in a regione.

L'acelli di u rughjonu, chì sò assai pochi in numeru, facenu ancu e so attività di ripruduzzione in questa valle. A regione si distingue cù a so struttura robusta. Dunque, a valle di Zemi hè una di e vaddi cù a più alta difficultà à caminari trà e Valli di Cappadocia. Camminà in Zemi Valley, chì si senti cum'è caminari longu u canyon, hè ancu assai piacevule. I Valli di Cappadocia sò l'indirizzu per esse solu cù e bellezze uniche di a natura, accumpagnate da belli sonu d'uccelli. Ci sò chjese cù un altu valore spirituale cum'è a Chjesa El Nazar è a Chjesa Saklı in a valle. Sè vo site in u Valle di Zemi, queste chjese sò in cima di i lochi chì duvete firmà. Vi aiuta à esaminà a struttura etnica di a regione da u passatu à u presente più facilmente.

Vallée d'Ihlara

Da u primu minutu chì entra in a valle, un verde unicu è una bellezza naturale vi accoglie. U mutivu principale perchè a valle hè diventata cusì populari soprattuttu recentemente hè a prisenza di diverse spezie vegetali in a valle. A valle d'Ihlara, chì si distingue trà e valli di Cappadocia cù u so aspettu fiabescu, vi farà sentu cum'è in un libru. Animando i vostri caratteri, pudete gode di a regione à u massimu in u quadru di a vostra imaginazione. Ihlara Valley hà una lunghezza di circa 15 chilometri è a so prufundità righjunghji 100 metri in certi rigioni. A valle d'Ihlara, induve a natura hà tornatu affascinatu l'umanità, hè assai adattatu per u trekking. Hè assai notevuli chì si trova in una grande zona è chì a struttura di a regione ùn hè micca toccu da e mani umane. À u listessu tempu, a valle di Ihlara hè una di e regioni più impurtanti per u mondu cristianu.

Sicondu i fonti, Ihlara Valley hè citatu cum'è u locu induve i cristiani si sparghjenu in Anatolia. U primu puntu chì anu determinatu è attivatu per trasfirià a so origine etnica hè Ihlara Valley. Dunque, ci sò numerosi monasteri è chjese in a valle. Ihlara Valley, chì hè passatu cum'è un puntu di svolta in a storia di u Cristianesimu, hà accoltu millaie di turisti dapoi anni. Trà i valli di a Cappadocia, a valle d'Ihlara hè u locu induve l'effetti di a natura sò più vistu.

Vallée d'Ihlara

Vallée de Devrent

Devrent Valley hè chjamatu Hayal Valley da a ghjente lucali. spiccà in i ritratti cammellu A fonte di l'imaghjini vene da a valle di Devrent. Dream Valley, chì hà un nome attraente, hà un locu sfarente trà e Valli di Cappadocia. I turisti si scontranu in a regione, in particulare in i mesi di primavera è d'estate. À u listessu tempu, e forme di i camini di fata furmati in u Vallu di i Sognu sò pocu sfarente da i Valli di Cappadocia. Cù e so diverse formazioni, i camini di fata in Hayal Valley sò paragunati à diversi oggetti è cose viventi da l'invitati. Ricertamenti, l'interessu in questi camini di fata, chì cambianu sicondu a perspettiva, hà aumentatu considerablemente. I camini di fata in Hayal Valley anu guadagnatu pupularità in u mediu induve milioni di persone interagiscenu, cum'è e social media. Dream Valley, induve i visitori di a regione sò affruntati cù diversi punti di vista, hà un postu impurtante trà e Valli di Cappadocia.

Tutte e Valli di Cappadocia combinanu bellezze naturali uniche. I valli di Cappadocia, u centru di vita cumuna di e persone cù gruppi attivi dapoi seculi antichi, sò ancu preferiti da i turisti. Quandu visitate a Cappadocia, pudete piglià l'aria di a regione senza vede i Valli di Cappadocia. Famosu per e so bellezze naturali, per alluntanassi da a maratona fatica di a vita cummerciale, Cappadociahè intesu cum'è medicina.

Vallées de la Cappadoce

Cumentu