Goreme

Goreme

Ci hè parechje destinazioni per vede è scopre in Turchia. Cappadocia Goreme, chì fascina quelli chì a vede cù e so bellezze naturali è a struttura storica, hè unu di elli. U mutivu perchè i turisti lucali è straneri ammiranu Cappadocia ùn hè micca solu i camini di fata, ma ancu Göreme, chì prumetti una avventura indimenticabile. Questa misteriosa cità offre à i so invitati cità sotterranee, chjese in i scogli, vasti valli, tour romantici in palloncini è assai più attività. Impressa i so invitati cù u so aspettu tradiziunale, i platti lucali, a natura ricca è a ghjente tolerante. Se vulete cunnosce i cantoni di u paradisu in Turchia, pudete inizià a vostra avventura prima in Nevşehir Göreme. In u nostru articulu, avemu rispostu tutte e dumande chì pudete avè nantu à Göreme per guidà vi in ​​u vostru viaghju.

L'infurmazione nantu à Goreme

Göreme, una di e più antiche zone residenziali di Cappadocia, si trova à 5 km da Ürgüp è à 12 km da Nevşehir. U nome di sta cità magica antica era cunnisciutu cum'è "Korama" seculi fà. Inoltre, a geografia, chì hè cunnisciuta da parechji nomi diffirenti cum'è Maccan è Avcılar, hà pigliatu u so nome attuale cù u tempu. Göreme hà una texture più suave chè altre regioni in Cappadocia. À u listessu tempu, postu chì hè in una pusizioni elevata, l'erosione è l'onda di ventu chì anu fattu quì anu espunutu i corpi di camini di fata è altre formazioni più. Göreme, chì a so storia risale à l'Età Paleoliticu, hè una regione chì hà vistu incursioni Sassanid, Arabe è Bizantinu. A geugrafia induve i cristiani si sò stallati prima diventenu una patria per i Turchi è i Musulmani dopu.

Cappadocia

Lochi da visità in Goreme

1. Parcu Naziunale di Goreme

Si riferisce à una zona assai grande. Include e zone residenziali di Göreme Open Air Museum, Ürgüp, Uçhisar, Zelve, Avcılar è Çavuşin. Pudemu principià cù u Göreme Open Air Museum, chì hè u primu indirizzu di u nostru viaghju.
  • Musée à l'air libre de Goreme

Göreme Open Air Museum, chì cuntene parechji monumenti storichi è naturali, hà sappiutu entre in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO in u 1985. A tessitura tradiziunale di Cappadocia spicca è l'architettura bizantina suscita ancu interessu. Truverete chjese, cappelle è monasteri assai spessu durante u tour. In u sistema monasticu, chì principia cù San Basiliu, u vescu di Kayseri, in u 4u seculu, l'educazione religiosa è intellettuale hè stata data. U Monasteru San Basiliu differisce da l'altri in questu rispettu. Durante a vostra visita, visitate u Monasteru di e Ragazze è Ragazzi, a Chjesa Elmalı, a Cappella di Santa Barbara, a Chiesa di Yılanlı, a Cappella di Santa Caterina, a Chiesa di Çarıklı, a Chjesa Oscura, a Cappella di Santa Caterina, a Chiesa di Tokalı. Quessi sò lochi magichi è vi offrenu l'uppurtunità di viaghjà in u tempu. Hè ricumandemu di principià u vostru tour fendu attente à l'ora di apertura è di chjude di alcuni di i lochi chì visiterete quì. Ci sò ancu lochi cù una tarifa per entra.

2. Valli di Goreme

Sò pronti à tuccà e tracce polverose di u passatu ? Una di e zone più eccitanti di Göreme hè e valli. E vaddi vi pruponenu l'uppurtunità di cunnosce a geugrafìa di a Cappadocia. Ma ùn hè micca limitatu à questu. Averete ancu a pussibilità di fà attività divertenti cum'è Horse Tours è Jeep Safari Tours in i valli. Si passa per vigneti, mulberry, albicocchi è fiori colorati. Allora vi pò rilassate in i lochi induve vi beie u vostru tè. Pudete leghje nantu à e valli micca solu in Göreme, ma ancu in tutta a regione Cappadocia in u nostru articulu intitulatu "Valli di Cappadocia".

  • Vallée des pigeons

Hè una di e valli più famose di Cappadocia. Hà pigliatu u so nome da i culummi chì ùn lascianu micca a valle. In a valle di Güvercinlik, induve pudete fà viaghji à caminari è in bicicletta, una geografia lussureggiante hè posta sottu à i vostri pedi. Avè u titulu di a valle più longa di a regione, a valle di Güvercinlik cuntene un torrente è una cascata. Ci sò ancu parechje chjese, monasteri è cappelle in a valle. U famosu "Nazar Beaded Tree" hè ancu situatu in u Pigeon Valley. Quì pudete gode di u vostru colazione è piglià assai ritratti.

  • Valle di Zemi

A valle di Zemi, chì hè una di e valli induve si pò caminari più cunfortu, hè un terrenu bruttu suave. Truverete diversi tipi di uccelli durante u vostru viaghju. Hè ancu una regione cù una vegetazione ricca. A vostra caminata in a valle, chì hè 5600 metri di longu in totale, hè cumpletata in circa 2 ore. Duranti sta caminata, averete l'uppurtunità di visità a Chjesa Cisterna, Görkündere, El Nazar Church è a Chjesa Saklı. A Chjesa Hidden hè un travagliu rimarchevule di a regione. A chjesa hè stata custruita in u XI seculu nantu à una pendenza ripida di a valle di Zemi. A chjesa hà ricevutu stu nome perchè hè stata scuperta assai tardi. Inoltre, a chjesa suscita interessu cù i ritratti è e narrazioni nantu à e so petre. Pudemu listinu alcune di sti narrazioni cum'è a Nascita di Ghjesù, a Crucifissione di Ghjesù è a Morte di Maria. I Tombi Rumani, chì vi vedete infine in Valle di Zemi, affascinanu quelli chì li vedenu cù e so bellezze storichi.

Goreme

  • Vallée des prêtres de Pasabag

Sicondu i rumuri, i monaci è i preti venianu quì per alluntanassi da u mondu è andà in isolazione. Quandu visitate u Passabag Priests Valley, chì hè aduttatu cum'è locu di cultu, vi sentirete chì u so aspettu spirituale predomina. Ci sò chjese artighjanali, cappelle è monasteri in i scogli in a regione. I mulini di petra è i tunnelli attiranu ancu l'attenzione. L'opera più interessante di a valle hè a famosa camini di fata di i Tre Cappelli di Cappadocia. I camini di fata, chì impressionanu cù a so altezza in a valle, fascinanu l'invitati. Spessu incontrate mulberry trees in Pasabag Valley. Un altru aspettu chjosu di a valle hè l'attività di l'apicoltura fatta quì.

  • Vallée de Gulludere

Situata in una zona trà Göreme Çavuşin, a valle hè longa 4 km. Accolta i so invitati solu à pedi, a valle affascina cù a festa visuale offerta da i camini di fata. A valle deve u so nome à u culore rosu-rosu chì i raghji di u sole lascianu nantu à i scogli. Hè pussibule catturà cornici di foto unichi in a valle di Güllüdere, chì prumette una vista magnifica. U locu più impurtante in a valle, chì cuntene parechje chjese, hè a Chjesa Yovakim Anna. Ci sò assai rari affreschi di a Vergine Maria nantu à i mura di a chjesa. Un altru locu da visità hè a Chjesa di e Tre Croci. A valle hè ancu casa di parechji culombi.

  • Valle d'amore

U locu più amante di Cappadocia hè a Valle d'Amore. A valle, chì accoglie parechje organizzazioni di matrimoniu, hè un locu indispensabile per una pruposta di matrimoniu. Hè un locu unicu per fighjulà a Cappadocia da una vista d'uccelli è per fighjà i palloncini fluttersi in u celu. Offrendu una vista indimenticabile à l'alba è u tramontu, Lovers Hill hè una di e valli chì duvete sicuramente visità in Goreme. Ùn hè pussibile entre in a vaddi cù i veiculi, postu chì hà un terrenu strettu è irregulare. Hè ricumandemu ancu di cumprà sneakers còmode cum'è anderete in a valle per circa 2-3 ore.

  • Vallée des Épées

A valle di Kılıçlar, situata in u Museu Apertu di Göreme, hè à circa 2.5 km. Hà pigliatu u so nome da i camini di fata in punta di a valle. A via d'acqua chì passa per i camini di fata in a valle di Kılıçlar, cunnisciutu ancu Büyük Küçük Kılıçlar, crea un paisaghju interessante. L'apparenza misteriosa di i camini di fata impressiona i turisti. Sicondu i rumuri, parechji guerrieri è cleru stavanu in questa valle è ancu cuntinueghjanu a so vita. Per quessa, ci sò parechje tracce di a vita di l'antichi in a regione.

A valle suscita interessu micca solu cù u so aspettu misteriosu è a struttura storica, ma ancu cù l'attività chì prupone. Hè un locu assai adattatu per u Horse Tour è u Jeep Safari Tour. Hè ancu una zona preferita per passeggiate in natura. A Chjesa di a Vergine Maria è a Chjesa di Kılıçlar in a valle di Kılıçlar sò edifici religiosi chì duvete sicuramente vede. In particulare, 33 scene diverse da a Bibbia nantu à i mura di a Chjesa Kılıçlar affascinanu quelli chì a vedenu. I valli chì scoprerete in Göreme vi offrenu assai infurmazioni, sia storichi sia religiosi.

Goreme

3. Chjese di Goreme

E Chjese informanu nantu à i stili di vita, a visione di u mondu è a devozione di u populu di i tempi antichi. E chjese in Göreme eranu usate micca solu cum'è lochi di cultu, ma ancu cum'è lochi chì servenu assai bisogni diffirenti.

  • Chjesa Durmus Kadir

Cù a so struttura architettonica, hà un aspettu sfarente di l'altri chjese in Cappadocia. Sta chjesa basilica, custruita cù petri tagliati, porta l'esempii più interessanti di rilievi rupestri. Ùn ci hè micca affreschi in a chjesa. Ci hè un tronu di preti di petra in mezu à a chjesa. Sta chjesa di pianta rettangulare hè stata scolpita in i scogli cù 3 absidi è era pusata nantu à 6 pilastri. Dentru a chjesa, chì hè circundatu di culonne, ci sò sepulture di diverse dimensioni. A chjesa Durmuş Kadir hè entrata da a cappella tomba. A chjesa, chì si pensa chì appartene à u VI o VII mu seculu, hè stata chjamata dopu à u pruprietariu di a vigna induve si trova.

  • Chjesa Yusuf Koç

U nome di a chjesa hè statu datu dopu, cum'è in a chjesa Durmuş Kadir. A chjesa hà pigliatu u so nome da Yusuf Koç, chì hà trasfurmatu a zona in una colomba. Siccomu l'area induve si trova hè a pruprietà privata, hè stata chjusa à u publicu per un bellu pezzu. Ùn ci hè micca infurmazione precisa nantu à a data di custruzzione di a chjesa. Tuttavia, postu chì a so struttura architettonica hè simile à a Chjesa Saklı, hè stimatu chì hè stata custruita in u XI seculu. A chjesa era pusata nantu à 11 culonni in a so prima custruzzione. Sfurtunatamente, sti culonni chì sò sopravvissuti à l'oghje ùn sò micca stati cunservati è sò stati demoliti. Hè pinsatu chì solu u battesimu, a cunfessione è a vucazione sò stati realizati in questa chjesa, chì era cumpletamente scolpita in i scogli. U fattu chì hè chjuca per i rituali affollati è a prisenza di affreschi ornati nantu à i so mura cunferma sta idea. L'angeli Gabriel è Michael raffigurati nantu à a cupola di u tettu di a chjesa aghjunghjenu una atmosfera fascinante à a chjesa.

  • Chjesa di Bezirhane

A chjesa, chì hè stata aduprata cum'è una fabbrica d'oliu di linu di Cappadocia per un periodu, hà pigliatu u so nome da quì. A chjesa di Bezirhane hè stata custruita nantu à 6 grandi colonne chì evocanu u stile rumanu. 4 di sti culonni sò sopravvissuti finu à oghje. Si pensa chì ùn era micca usatu affreschi in a chjesa quandu hè stata custruita prima.

  • Chjesa di Mesevli

A chjesa hè chjamata dopu à u so locu. Tuttavia, in u risultatu di e ricerche, hè statu revelatu chì a chjesa era a Chjesa di San Sergio. Hè cunnisciutu chì San Sergio è San Bakhos sò scritti è altri martiri sò raffigurati nantu à i mura di a chjesa. Nant'à i mura di a chjesa hè l'"arburu di a vita", chì porta sempre un grande significatu oghje. A chjesa, chì hè stata aduprata cum'è culomba per parechji anni, hè oghje aperta à u publicu. A chjesa hà una sola abside è una sola navata. A chjesa, chì hè stata cumpletamente scolpita da a roccia, era ancu aduprata cum'è cappella funeraria.

  • Cappella di San Hieoron

Hè a cappella dedicata à u martiriu San Hierone. Sicondu a storia, Hioran, chì hè natu in u 3u seculu, hè statu martirizatu mentre combatteva in Malatya cù i so 30 amichi. Durante a lotta, a so manu hè rotta è piglia a manu è a porta à a so mamma in Göreme. A so mamma hè Maccan, chì hà datu u so vechju nome à Göreme. Sicondu un altru rumore, San Hioran hà sappiutu scappà da a lotta è hè stata piatta in i cantine sotterranee per un bellu pezzu. Hè statu canonizatu dopu a so morte. A cappella hè stata pensata cum'è una struttura rettangulare è una sola abside. Croci in rilievu attiranu l'attenzione in a cappella, chì ùn hà micca affreschi. l'affresco di San Hierone in a Chjesa di Fibbia ; Ci hè una grande pittura in a chjesa di Direkli.

  • Chjesa specchiu

Cunnisciuta ancu com'è Chjesa Fırkatan, si trova à 500 metri da Göreme. Ci sò ancu cucine, magazzini è refugghi in a chjesa, chì hà passaggi secreti è tunnelli. A chjesa si trova in a valle di Kılıçlar.

Goreme

4. Agzikarahan Inn

Questa osteria, chì hè sopravvissuta da u periodu Seljuk, hè un pocu fora di Göreme. Ma hè unu di i posti chì duvete vede mentre site. Pudemu dì chì questu artefattu di u 13u seculu hè a più grande osteria di a Strada di a Seta. Hè statu chjamatu Agzikarahan perchè a magnifica porta di a corona hà cuminciatu à scurisce. L'incisioni nantu à a porta prova quantu prugressu hè statu fattu in a petra. Sfortunatamente, l'autobus turisticu ùn pò micca entra in a regione.

5. Acıgöl

Acıgöl hè unu di i quartieri più affascinanti di Nevşehir. A so distanza da Göreme hè di circa 35 km. U distrittu piglia u so nome da Acıgöl, chì hà u stessu nome. A regione offre artefatti storichi di u periodu Seljuk è tutte e bellezze toccu da a natura à i so invitati. Mentre site in Göreme, pudete ancu scopre sta piccula cità.

6. Rocca di funghi

Mushroom Rock hè una struttura naturali chì hà acquistatu un aspettu sfarente cù l'erosione di u ventu. Testemu cumu a natura forma a geugrafìa in parechje parte di Cappadocia. Mushroom Kaya hè una di e famose opere di u distrittu di Gülşehir. Averete l'uppurtunità di cunnosce a piccula cità, chì si trova à 28 km da Göreme.

7. Derinkuyu Underground City

Cappadocia ùn solu fascina cù e so bellezze terrestri, ma ancu riesce à impressionà i turisti cù e so ricchezze sotterranee. Sò prontu per alluntanassi da u 21u seculu è passà à una altra dimensione ? Questa cità sotterranea di 8 piani cuntene 52 pozzi d'acqua potabile. Puderete fremà un pocu mentre passate per tunnellati stretti induve una sola persona pò mette in questu edifiziu di 8 piani. Ma quandu avete finitu u tour, vi vede chì ne vale a pena. Dentru a cità sotterranea, chì apre à un mondu sfarente à ogni pianu, ci sò strutture cum'è magazzini alimentari, cucina, grana, refuggiu, cisterna, tomba è canali di ventilazione. Si dice chì Derinkuyu Underground City, chì furnisce diversi servizii in ogni pianu, era ancu utilizatu cum'è una scola missiunale è un ospedale mentale. Oghje, l'ore d'ingressu è i tariffi di st'opera, chì opera cum'è museu, varienu.

8. Fonti termali di Kozaklı

E surgenti termali, situate à circa 70 km da Göreme, sò unu di i punti prominenti in a regione in quantu à u turismu di salute. Hè un locu adattatu per quelli chì volenu fà una attività diversa.

9. District Hacı Bektaş

Infine, parleremu di u distrittu Hacı Bektaş, chì si trova à 57 km da Göreme. Ci hè Hacı Bektaş Veli Lodge, Complex è Hacı Bektaş Veli Tomb in a regione. U distrittu, chì hà parechji paesi da visità, hè una opzione di viaghju piacevule per i so invitati cù a so struttura storica è e bellezze naturali. Avemu cunsigliatu per vene in Göreme è scopre tutte e valli, e chjese è i paesi, è dopu finisce u vostru viaghju cù un divertente tour in globu. U puntu di partenza più adattatu per u tour in globu hè Göreme. Pudete leghje u nostru articulu Cappadocia Balloon Tour per avè infurmazioni detallate nantu à u tour in globu pienu di eccitazione è romantica. À u listessu tempu, i belli cavalli di Cappadocia, a Terra di i Belli Cavalli, accumpagnaranu i vostri tour di valle. È ancu Tour ATVPudete ancu sperimentà.

Cappadocia

Cosa da manghjà in Goreme?

Göreme hè una regione ricca sia in termini di lochi da visità è in termini di cultura alimentaria. Offre assai gusti diffirenti da i colazioni lucali à varietà di kebab. Avemu datu una risposta dettagliata à a quistione di ciò chì manghjà in Göreme:

  • Nevşehir Pan
  • osbar
  • Bulama
  • dalaz
  • Cotogne farcite
  • Agpakla
  • Polpette di carne
  • Fagioli di ceramica
  • Albicocche ripiene
  • Testi kebab

Puderete avè intesu i nomi di parechji di sti piatti chì fermanu in u vostru palatu per a prima volta. Ma simu sicuri chì ùn serà micca l'ultimu, vi piacerà tutti è tutti. Dopu avè scupertu i sapori lucali à e tavule tradiziunali, pudete corona a vostra festa cù vini artighjanali.

Cumu andà à Goreme?

Göreme, chì hè trà e regioni più visitate, hè 750 km da Istanbul, 305 km da Ankara, 780 km da İzmir, 60 km da Kayseri è 12 km da Nevşehir. I visitatori chì arrivanu in aereo duveranu atterri à l'aeroportu di Kayseri o l'aeroportu di Nevşehir Cappadocia. Da quì, pudete andà in i lochi induve vi stà in autobus o minibus. Pudete ghjunghje à Goreme in 35-40 minuti in minibus o serviziu di trasferimentu da l'aeroportu. Un'altra alternativa hè di allughjà una vittura. Ci hè parechje opzioni di noleggio di vittura in Cappadocia. Siccomu hè una regione assai visitata, l'alternative sò state multiplicate. Inoltre, avarete l'uppurtunità di avanzà nantu à a strada chì vulete durante u vostru viaghju. I taxi sò ancu dispunibili in l'aeroportu per i visitanti. Per ùn scuntrà micca sorprese, ricumandemu di cunsultà i prezzi di l'affittu di vittura è di taxi prima di vene. Infine a tu Se avete sceltu u veiculu di tour, avete cuntrattu alloghju Vi purterà à u vostru locu. À u listessu tempu, l'operazioni di trasferimentu sò ancu incluse in u serviziu di tour.

Cumentu